MedlemskapMina bokningarKundservice

Jag saknar extra poäng efter poängkampanj t.ex. dubbla eller trippla bonuspoäng eller Mastercard. Varför?

Kontrollera först så att följande villkor har uppfyllts:

  • Har det gått 24 timmar efter att de ordinarie poängen kom in?
  • Har du bokat enligt erbjudandets villkor?

Vissa erbjudanden registreras bara en gång per månad eller på ett specifikt datum, men det vanligaste är att de extra poängen kommer efter att du har checkat ut. Detta ska anges på erbjudandesidan.

Om alla villkor har uppfyllts men dina poäng ändå inte har kommit in, kontakta Kundservice.

Liknande frågor

Brådskar det?

Ring oss på: +46 771 666 700

Öppettider under påsk:

Fredag

Stängt

Lördag

09:00 - 14:00

Söndag

Stängt

Måndag

Stängt

Ordinarie öppettider:

Måndag - fredag

08:00 - 20:00

Lördag

09:00 - 17:00

Söndag och helgdagar

Stängt


Kontakta oss