Denna webbplats är designad för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till en nyare version.

Clarion Hotel Oslo

Möts hos oss

Nytt och modernt hotell med spännande konferensmöjligheter

6 Stora mötesrum
8 Mindre mötesrum
255 Hotellrum
400 Stående deltagare
400 Sittande deltagare

Upplev Oslos nya stadsdel Bjørvika med Clarion Hotel Oslo – stadens nya nav för konst kultur och underhållning med fasiliteter anpassade till de höga förväntningarna inför dagens möten och arrangemang.

Hotellet har 255 rum inkluderat läckra sviter och konferenskapasitet för hela 1200 personer - totalt 2080 kvadratmeter på en och samma våning.

Den största salen rymmer 400 personer i biosittning och en bankett för 200 personer. För mindre grupper finns 6 toppmoderna mötesrum. I tillägg till lyxiga hotellrum, mötesrum och ett eget välutrystat gym kan du också boka hotellets egna galleri, Sketch, för evenemang. Sketch är också perfekt för vernissage eller produktutställningar i samband med mässor. 

Kontaktinformation

Våra konferens- och möteslokaler

PC-projektor
Dagsljus/Naturligt ljus
Hörslinga
Wifi

Extra stor

400
418 ㎡
Extra stor
192
400
220
400

Den stora salen Agora har plats för 400 personer i biosittning med en scen. Perfekt för större evenemang, konferenser och bankett/galamiddag. Med 3 skrämar och professionellt ljud- och ljusanläggning är ni garanterade en bra upplevelse.

Kapacitet

Salen kan också delas upp i 3 mindre salar.

Scenen är byggd av moduler och är därför väldigt flexibel.

Styrelserum 192 personer
Mingelområde 400 personer
Klassrum 220 personer
Biosittning 400 personer

Utrustning

PC-projektor
Hörslinga
Wifi
Mikrofon
Blädderblock
Skärm/duk
Dagsljus/Naturligt ljus
Whiteboard
Papper och pennor
Videokonferens
Tv-skärm
Airplay

Stort

231
319 ㎡
Stor
48
170
40
130
231

Agora är vår största sal som kan delas upp i tre mindre lokaler.

Kapacitet

Vår största sal Agora, kan delas upp i tre mindre rum. Dessa kan hyras var och en för sig eller i kombination, så att vi kan erbjuda konferensrum på 200 kvm och 300 kvm om ni inte har behöv för hela salen. De är perfekt om ni vill ha biosittning för cirka 150-200 personer eller bankett för cirka 150 personer. 

Styrelserum 48 personer
Klassrum 170 personer
Hästsko 40 personer
Runda bord 130 personer
Biosittning 231 personer

Utrustning

PC-projektor
Dagsljus/Naturligt ljus
Hörslinga
Wifi
Whiteboard
Mikrofon
Blädderblock
Skärm/duk
Papper och pennor
Videokonferens
Tv-skärm
Airplay

Mellan

99
121 ㎡
Mellan
32
72
38
64
99

Vi har fyra konferensrum som är 80-120 kvm stora.

Kapacitet

Dessa rum passar perfekt för sällskap på 70-100 personer i biosittning, 50-70 personer i klassrumssittning eller 50-80 på bankett. Skicka en förfrågan så hjälper vi dig att hitta det bästa rummet för just din nästa konferens eller event. 

Styrelserum 32 personer
Klassrum 72 personer
Hästsko 38 personer
Runda bord 64 personer
Biosittning 99 personer

Utrustning

PC-projektor
Dagsljus/Naturligt ljus
Hörslinga
Wifi
Whiteboard
Mikrofon
Blädderblock
Skärm/duk
Papper och pennor
Videokonferens
Tv-skärm
Airplay

Liten

24
33 ㎡
Liten
12
16
12
10
24

Vi har 6 moderna moderne styrelserum på cirka 20-30 kvm, inkluderat vårt VIP styrelserum INK.

Kapacitet

Alla dessa rum är utrustade med en stor Samsung LED-skärm med anslutning via Clickshare eller HDMI, whiteboard och videokonferensutrustning. Fem av dessa rum har stora glasfönster både ut mot gatan och in mot konferensavdelningen, med gardiner som kan dras för om man inte vill ha insyn. Vårt lyxigaste styrelserum, vid namn INK, erbjuder bekväma läderstolar runt ett vackert styrbord och har en fantastisk utsikt mot Operahuset. Dessa mötesrum har en kapacitet för 8-24 personer vid biosittning, upp till 16 personer i klassrumssittning och upp till 12 personer vid styrelsebord.

Styrelserum 12 personer
Klassrum 16 personer
Hästsko 12 personer
Runda bord 10 personer
Biosittning 24 personer

Utrustning

PC-projektor
Dagsljus/Naturligt ljus
Hörslinga
Wifi
Whiteboard
Mikrofon
Blädderblock
Tv-skärm
Skärm/duk
Papper och pennor
Videokonferens
Airplay

Mat & dryck

Vi skräddarsyr din konferens efter dina önskemål. Drinkar, snacks, måltider och kaffe går att förbeställa när du bokar en konferens på vårt hotell. Vi erbjuder olika alternativ för att se till att gästerna håller energin uppe hela dagen.

Kaffe & te
Hälsosamma snacks
Bar
Restaurang

Det här finns hos oss

Här ser du en lista över de tjänster och serviceutbud som finns på vår anläggning. De överstrukna tjänsterna är inte tillgängliga hos oss, men kan finnas på närliggande anläggningar som du ser längre ner.

Övrig hotellinformation
  • Gym
  • Roomservice
  • Tvättservice
  • Bastu
  • Bussparkering
  • Laddstation (elbil)
  • Parkering
    • Pool
    • Spa
    • Taxiservice
    • Transferbuss
Mat och dryck
  • Allergivänlig mat
  • Bar
  • Ekologiska alternativ
  • Frukost
  • Hälsosamma snacks
  • Kaffe & te
  • Lunch
    • Middag
    • Restaurang
    • Vegetariska alternativ
    • Popcorn och mjukglass
Utrustning
  • Blädderblock
  • Dagsljus/Naturligt ljus
  • Hörslinga
  • Mikrofon
  • Papper och pennor
  • PC-projektor
  • Skärm/duk
    • Tv-skärm
    • Whiteboard
    • Videokonferens
    • Wifi
    • Airplay
Typ av event
  • Bankettmiddag
  • Bröllop
  • Dagmöte
  • Fest
  • Julbord
  • Kick-off
  • Konferens
    • Kurs
    • Kvällsarrangemang
    • Litet möte
    • Mässor
    • Produktlansering
    • Seminarie
    • Styrelsemöte
Konferenslösningar
  • Break-out room
  • Egen tekniker
  • Gruppincheckning
  • Justerbar rumsstorlek
  • Konferenscenter
  • Konferenslounge
  • Projektledare / kontaktperson
    • Tillgänglighetsanpassning
3.2.13.011 27
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Välj rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskod

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.