Denna webbplats är designad för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till en nyare version.

At Six Stockholm ,  Sverige

Se alla hotell i Stockholm, Sverige

At Six

Stockholm,  Sverige

At Six är Stockholms nya mötesplats, helt utöver det vanliga. Exklusiv med en twist. Med ett unikt rumsutbud, restauranger, barer, gym och eventarena är At Six din nya Stockholms-favorit. Det är på nummer sex det händer, vi ses här!

At Six 4,5 5
Omdöme från TripAdvisor  
Sustainability rating
9,2
av 10
Sustainability rating

Detta är vårt eget hållbarhetsbetyg som reflekterar hur varje hotell presterar inom flera olika hållbarhetsområden. Betyget är ett snitt av de senaste 7 dagarna.

9,2
av 10
Betyg för At Six

Betyget baseras på hur hotellet över tid svarar upp mot sina mål att minska miljöpåverkan inom områdena energi, vatten, avfall, matavfall, kemikalier, textiltvätt och klimatutsläpp.

Betyget baseras på hur hotellet över tid svarar upp mot sina mål att minska miljöpåverkan inom områdena energi, vatten, avfall, matavfall, kemikalier, textiltvätt och klimatutsläpp.

Urval av mål inom Strawberry
Klimatneutralitet till 2030

Vårt mål är att bli klimatneutrala i vår egen verksamhet till 2030, och samtidigt halvera utsläppen i våra leveranskedjor.

Mindre matsvinn till 2030

Vi arbetar hårt och aktivt för att reducera matsvinnet i vår verksamhet med 50% till 2030.

Omdöme från TripAdvisor

4,5
2136 omdömen
5
Läge
4,5
Sovkvalitet
4,5
Service
4,5
Standard
4,5
Rum
4,5
Renlighet
5

Lyxiga lägenheter

den 5 juni 2024, , Michael M

Har bott tidigare i lägenheterna , helt fantastiska , underbar personal överallt Snyggt och lyxigt Underbar utsikt från takterrassen och trevligt gym Närheten till allt på gångavstånd är en klar förd…

Har bott tidigare i lägenheterna , helt fantastiska , underbar personal överallt Snyggt och lyxigt Underbar utsikt från takterrassen och trevligt gym Närheten till allt på gångavstånd är en klar fördel och smidig parkering nedanför hotellet

Svar från ägaren

den 9 juni 2024

Kära Michael, Tack så mycket för att ni valde At Six Residences och att ni tog er tiden till att lämna er värdefulla recension. Det glädjer oss att höra om er trevliga vistelse hos oss. Vi strävar alltid efter att överträffa alla våra gästers förväntningar genom att leverera en enastående service. Gästnöjdhet är väldigt viktigt för oss och vi kommer använda er feedback för att fortsätta ge en unik upplevelse på At Six Residences. Vi ser fram emot att välkomna er igen i framtiden! Vänliga hälsningar, Alexander Hotel At Six

Läs mer
2

Inte värt pengarna

den 5 juni 2024, Stockholm, Sverige, jonask50

Soffan på rummet var fläckig. Fick intrycket av att det slarvas med städningen! Bokade ett superior king rum men jag märkte ingen skillnad från ett vanligt rum. Det var egentligen inget som var utöver…

Soffan på rummet var fläckig. Fick intrycket av att det slarvas med städningen! Bokade ett superior king rum men jag märkte ingen skillnad från ett vanligt rum. Det var egentligen inget som var utöver det vanliga, förutom priset för rummet. Därav mina obesvarade förväntningar!

Svar från ägaren

den 9 juni 2024

Dear Jonas, Thank you very much for choosing At Six for your recent visit to Stockholm, and for sharing with us your valuable feedback with us, so we can always keep improving. We are deeply sorry for all the inconveniences you experienced during your stay, and we are following up with our Housekeeping department involved so it does not happen again. When it comes to the room category, I really would like to apologize that we did not meet your expectations. It is correct that our Superior Rooms and Standard Rooms have the same size, but the big difference is that our Standard Rooms do have a courtyard view. Our lovely Superior Rooms are facing the city and provide our guests with a great view which explains the different prices as well. Please contact me directly when you are planning to return and I will personally allocate a perfect room for you! Best regards, Lea Hotel At Six

Läs mer
2

Smutsig soffa

den 3 juni 2024, Stockholm, Sverige, 715jonas

Vi bodde här en natt och hade bokat ett superior king rum. Rummet vara egentligen som vilket vanligt rum som helst. Man hade ställt in en liten soffa också som var helt fläckigt med någon vit sörja.

Vi bodde här en natt och hade bokat ett superior king rum. Rummet vara egentligen som vilket vanligt rum som helst. Man hade ställt in en liten soffa också som var helt fläckigt med någon vit sörja.

Svar från ägaren

den 5 juni 2024

Kära 715jonas, Stort tack för att du valde att bo hos oss på At Six och för att du tog dig tiden att svara på vår gästenkät. Här på At Six strävar vi efter att överträffa alla våra gästers förväntningar och vi är mycket ledsna att se att vi inte lyckades med detta under din vistelse hos oss. Vi uppskattar att du delar med dig om problemen som uppstod så vi kan fortsätta förbättra oss för framtiden. Vi skulle verkligen uppskatta att få möjligheten att välkomna dig tillbaka till At Six för att vända din upplevelse. Du är varmt välkommen att kontakta mig så tar jag personligen hand om din nästa bokning till ett rabatterat pris. Jag kommer även att se till så du får den upplevelsen vi är stolta att leverera här på hotellet. Jag hoppas få nöjet att välkomna dig tillbaka till At Six snart! Bästa hälsningar, Lea Hotel At Six

Läs mer
2

Fem stjärnigt hotell som saknar AC.

den 3 juni 2024, Höllviken, Sverige, Sightseer15594480121

Väldigt fint hotell med bra service, tyvärr så blir betyget dåligt då rummen saknar AC. Otroligt dåligt och olidligt att sova när där inte ens finns öppningsbara fönster. Absolut inget fem stjärnigt h…

Väldigt fint hotell med bra service, tyvärr så blir betyget dåligt då rummen saknar AC. Otroligt dåligt och olidligt att sova när där inte ens finns öppningsbara fönster. Absolut inget fem stjärnigt hotell!

Svar från ägaren

den 5 juni 2024

Dear Sightseer15594480121, I would like to start by thanking you for choosing our hotel during your visit and for taking the time to send us your feedback. Here at At Six, we do our utmost to exceed all of our guests' expectations through a high attention to detail and friendly service. We are terribly sorry to see that we failed to meet these expectations during your visit with us due to a few issues you encountered. I would like to apologize for not meeting your expectations during your stay due to the heat in your room. To reduce the negative impact on the environment the majority of hotels in Stockholm do not count on an air conditioning system. For this reason, the extremely hot weather was unfortunately too strong for our ventilation system to cope with. We are working together with our maintenance department on different solutions for our ventilation system so that we may have the possibility of lowering the temperatures further during extremely hot days. Once again, we are truly sorry for your experience and the inconvenience this caused. We hope to have the opportunity of welcoming you back to At Six during cooler circumstances. Please feel free to contact me directly if I can ever be of any assistance. Best regards, Lea Hotel At Six

Läs mer
5

Några som jobbat där ett tag är kulturbärare!

den 2 juni 2024, Nueva Andalucia, Spanien, Maps49883663164

Gillar hotellet! Internationell feling och trevlig personal som gör allt för att lösa situationer som oftast beror på hög personalomsättning som vi anser är ett problem för det här hotellet. Jag tror…

Gillar hotellet! Internationell feling och trevlig personal som gör allt för att lösa situationer som oftast beror på hög personalomsättning som vi anser är ett problem för det här hotellet. Jag tror att det är viktigt och bråttom att ta tag i det på riktigt. Har varit gäst i flera år och det känns som att det inte tas på alvar. Duktiga människor måste ni ta hand om och se till att dom är kvar. På en väldigt kort tid kan ni tappa stamgäster.

Svar från ägaren

den 5 juni 2024

Dear Maps49883663164, Thank you very much for choosing hotel At Six for your recent stay in Stockholm and taking the time to leave us your valuable review! It thrilled us to read about the pleasant stay you had with us and that you loved the overall experience. We always aim to exceed all our guest's expectations by delivering outstanding service. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to continue improving truly unique guest satisfaction. I will make sure to share your valuable feedback with the entire At Six Team to give them the recognition they deserve! Looking forward to welcoming you again to provide you with another great stay. Warm regards, Lea Hotel At Six

Läs mer

Få upp till 25% rabatt!

Nej tack!

Försök igen

Få upp till 25% rabatt!
Tack för att du anmälde dig!

Snart får du ett mejl med bra erbjudanden.

3.2.13.005 22
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Välj rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskod

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.