Denna webbplats är designad för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till en nyare version.

Clarion Hotel® Sign Stockholm ,  Sverige

Se alla hotell i Stockholm, Sverige
  • Trendigt och ljust standardrum på Hotell Sign i Stockholm
  • Elegant och stort hotellrum med utsikt över staden på Hotell Sign i Stockholm

Clarion Hotel® Sign

Stockholm,  Sverige

Välkommen hit! Här finner du ljusa hotellrum inredda med Skandinavisk design, flexibla konferenslokaler och The Social Bar & Bistro. Hotellgäster får rabatt på entrén till Selma City Spa.

Clarion Hotel® Sign 4 5
Omdöme från TripAdvisor  
Sustainability rating
8,9
av 10
Sustainability rating

Detta är vårt eget hållbarhetsbetyg som reflekterar hur varje hotell presterar inom flera olika hållbarhetsområden. Betyget är ett snitt av de senaste 7 dagarna.

8,9
av 10
Betyg för Clarion Hotel® Sign

Betyget baseras på hur hotellet över tid svarar upp mot sina mål att minska miljöpåverkan inom områdena energi, vatten, avfall, matavfall, kemikalier, textiltvätt och klimatutsläpp.

Betyget baseras på hur hotellet över tid svarar upp mot sina mål att minska miljöpåverkan inom områdena energi, vatten, avfall, matavfall, kemikalier, textiltvätt och klimatutsläpp.

Urval av mål inom Strawberry
Klimatneutralitet till 2030

Vårt mål är att bli klimatneutrala i vår egen verksamhet till 2030, och samtidigt halvera utsläppen i våra leveranskedjor.

Mindre matsvinn till 2030

Vi arbetar hårt och aktivt för att reducera matsvinnet i vår verksamhet med 50% till 2030.

Omdöme från TripAdvisor

4
5106 omdömen
4,5
Läge
4,5
Sovkvalitet
4
Rum
4
Service
4
Standard
4,5
Renlighet
1

Klen personal på Clarion Sign

den 31 oktober 2024, , Monica A

Torsdag mot fredag 24-25e Okt. strax efter midnatt blev jag kränkt av 4 mörka män (personalen), en lång märk receptionist med en pottfrisyr, 2 afrikanska städare, en mörk hotellvakt. De gånger jag kom…

Torsdag mot fredag 24-25e Okt. strax efter midnatt blev jag kränkt av 4 mörka män (personalen), en lång märk receptionist med en pottfrisyr, 2 afrikanska städare, en mörk hotellvakt. De gånger jag kommer in sent och beställer öl brukar fråga i baren om det går bra att jag sitter på plan2 har aldrig varit något problem. Denna gång var mindre folk jag hade lust att sitta vid baren men hittade inte bekvämt plats och frågade den långa mörka receptionisten om det går bra att jag sitter på plan2 och det gick bra. Strax efter en mörk städare kollade efter mig och gick in i toaletten vid gymmet. Det tog en stund att dricka upp öl, jag ville gå på toa innan jag går ut men städaren fortvarande ockuperade toaletten klappade toalettlocket så jag gick fram för att kolla om han blir klar men han vände mig ryggen och städar toa sites som han klappat med ca 30 min så jag gick till toaletten längst bort där den andra städaren stod och leker med städtrasan. Han frågar vad jag gör här jag svarade "drack öl ska gå på toa", jaha kom "här" säger han till mig, ursäkta? jag fortsätter mot toan, sen går jag ner till utgången kollar runt fanns knappt nån människa kvar. Utanför hotellet blev jag stoppad av vakten och den mörka städaren som ville att jag skulle komma till han. Vakten blockerar mig och ställer dum fråga om jag bor på hotellet. Måste man bo på hotell för att dricka öl, jag fick lov att sitta på plan 2, vakten ville veta av vem och beordrade att följa med honom, jag vägrar och säger hitta mörka receptionisten jag står ute. Vakten viste inte vad hans skulle göra så den korta kvinnliga receptionisten med håret som Bob Marley gick fram till mig som om hon var beredd att stoppa rymningsförsök, samtidigt kommer den mörka receptionisten ut och säger "du fick lov för jag trodde att du var hotellgäst" ursäkta? ska det vara mitt problem vad du tror du vet att jag inte bor på här, jag är stamkund bor några steg bort från hotellet därför brukar komma hit, men receptionisten förnekar att han känner mig. Undrar om receptionisten minst att för ett halvt år sedan gick jag fram till honom för att diskret uppmärksamma om myrinvasionen i ena vingen på plan2. Han sa bara "jag säger till städarna". Myrorna fanns kvar ett bra tag efter, blev fler och de var inte små. Sen dess receptionisten hade mer koll på mig än på myrorna. Övrig personal som jobba dagtid är super trevliga vi hälsar på varandra aldrig några problem, men denna receptionist även när han servar kunder har koll på när jag kommer in och ut. Uppenbart att det var receptionisten som skickade städarna på mig och de skickade vakten som beklagade och tyckte att alla bara gör sitt jobb. Ni saknar hyfs har noll kundkännedom noll riskbedömning och visar tecken på paranoia. Jag är en pensionär änka, vad skulle jag ha gjort tyckte ni . Vakten visste att han gjorde fel varför flyttade sin namnbricka till midjan och gick i från när jag försökte läsa av hans namn. De väntade tills jag blir klar och kränkte mig sen, överväger kränkningsersättning. Jag rekommenderar alla att alltid ta kvitto med när ni handlar där.
Läs mer
1

Besvikelse på besvikelse

den 17 oktober 2024, Malmö, Sverige, KureKureMartin

Jag är medlem och bokade långt i förväg till ett relativt högt pris men verkar ändå ha fått det sämsta rummet. Längst ner i den långa korridoren med en lastpall frätande vätska precis utanför dörren…

Jag är medlem och bokade långt i förväg till ett relativt högt pris men verkar ändå ha fått det sämsta rummet. Längst ner i den långa korridoren med en lastpall frätande vätska precis utanför dörren (ja, det är sant). Rummet var relativt stort men det kändes konstigt möblerat då det i ett hörn stod en ensam liten fåtölj som enda inredning bortsett från skrivbordet (där lampan inte fungerade). Utsikten var rakt in i fasaden och fönstren till andra rum då detta rum var inklämt i ett lite konstigt hörn. Toalettsitsen satt snett vilket blev lite besvärligt. Flaskorna med tvål och schampo var smutsiga och flaskan med bodylotion var helt slut när jag kom. Badkaret var smutsigt i botten och bottenventilen stannade inte uppe när jag skulle tömma badkaret vilket gjorde att jag fick stå och hålla den uppe medan allt badvatten rann ut. Jag lyckades dock laga det till nästa dag. Badhandduken var fransig och trasig. Jag vaknade av ett ljud som lät som en tvättmaskin men jag vet inte riktigt vad det var. Rummet låg vägg i vägg med personalhissarna så kanske var det hissmotorerna som lät. Jag betalade som medlem drygt 3200 SEK genom deras egen hemsida för en natt vilket inte speglades i standarden, speciellt inte med tanke på vilka stora ord de själva beskriver sig med på sin hemsida. När jag återkopplade allt detta till hotellet fick jag ett kort svar om att de vidarebefordrat min feedback till fastighetsansvarig samt till städ (vilket inte är så relevant för mig då jag är kund till Strawberry / Clarion) med ett välkommen åter. Ingen kompensation eller liknande alls.
Läs mer
4

Fint hotell, dålig nattsömn

den 15 oktober 2024, , fredrick890

Fint hotell med trevlig service. Tyvärr var sovupplevelsen på våning 2 inte så bra, på grund av bullrig ventilation och otroligt dåliga kuddar

Fint hotell med trevlig service. Tyvärr var sovupplevelsen på våning 2 inte så bra, på grund av bullrig ventilation och otroligt dåliga kuddar
Läs mer
5

Kalas bra

den 14 oktober 2024, , larren2024

När jag och frugan kom till er blev vi genast mycket väl bemött. Vi var redan uppgraderade vilket var perfekt. Ni hade fantastiskt god middag och service på kvällen. Stor eloge till kockar. Tack för o…

När jag och frugan kom till er blev vi genast mycket väl bemött. Vi var redan uppgraderade vilket var perfekt. Ni hade fantastiskt god middag och service på kvällen. Stor eloge till kockar. Tack för oss.
Läs mer
5

Fantastiskt, tack Nelly!

den 6 oktober 2024, Karlskoga, Sverige, pannloob

Fint rum, fräscht. Lätt att reglera temperatur i rummet. Otroligt fin personal, vill rikta ett särskilt tack till Nelly som tog hand om oss och vår dotter och bjöd på det lilla extra för att upplevels…

Fint rum, fräscht. Lätt att reglera temperatur i rummet. Otroligt fin personal, vill rikta ett särskilt tack till Nelly som tog hand om oss och vår dotter och bjöd på det lilla extra för att upplevelsen skulle bli helt perfekt. Frukosten, var otroligt bra. Jag rekommenderar alla att besöka "omlettköket" och få en nygräddad omelett, magiskt.
Läs mer

Få upp till 25% rabatt!

Nej tack!

Försök igen

Få upp till 25% rabatt!
Tack för att du anmälde dig!

Snart får du ett mejl med bra erbjudanden.

3.2.18.004 25
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Välj rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskod

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.