Denna webbplats är designad för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till en nyare version.

Quality Hotel™ Skifer Oppdal ,  Norge

Se alla hotell i Oppdal, Norge

Quality Hotel™ Skifer

Oppdal,  Norge

Quality Hotel Skifer ligger i centrala Oppdal, två timmar till Trondheim. Den häftiga naturen omger hotellet och dess 176 rum, konferensavdelning, restaurang och relaxavdelning.

Quality Hotel™ Skifer 4 5
Omdöme från TripAdvisor  
Sustainability rating
7,6
av 10
Sustainability rating

Detta är vårt eget hållbarhetsbetyg som reflekterar hur varje hotell presterar inom flera olika hållbarhetsområden. Betyget är ett snitt av de senaste 7 dagarna.

7,6
av 10
Betyg för Quality Hotel™ Skifer

Betyget baseras på hur hotellet över tid svarar upp mot sina mål att minska miljöpåverkan inom områdena energi, vatten, avfall, matavfall, kemikalier, textiltvätt och klimatutsläpp.

Betyget baseras på hur hotellet över tid svarar upp mot sina mål att minska miljöpåverkan inom områdena energi, vatten, avfall, matavfall, kemikalier, textiltvätt och klimatutsläpp.

Urval av mål inom Strawberry
Klimatneutralitet till 2030

Vårt mål är att bli klimatneutrala i vår egen verksamhet till 2030, och samtidigt halvera utsläppen i våra leveranskedjor.

Mindre matsvinn till 2030

Vi arbetar hårt och aktivt för att reducera matsvinnet i vår verksamhet med 50% till 2030.

Omdöme från TripAdvisor

4
515 omdömen
4
Läge
4
Sovkvalitet
4
Service
4
Standard
4
Rum
4,5
Renlighet
4

Modernt och mysigt i liten stad

den 14 juli 2019, Kiruna, Sverige, aik_putte

Första gången här och jag gillade det. Det var lätt att hitta dit och lätt att parkera, det var gratis och jag önskar alla hotell hade så enkel parkering. Lobbyn är stor och trevlig, en bra mötespla…

Första gången här och jag gillade det. Det var lätt att hitta dit och lätt att parkera, det var gratis och jag önskar alla hotell hade så enkel parkering. Lobbyn är stor och trevlig, en bra mötesplats och det är lätt att bara gå ut på stan även om den är liten. Personalen var trevlig. Frukosten var god och det fanns mycket att välja på. Jag bokade ett Superiorrum till ett bra pris, rummet var ett hörnrum med bra utsikt, det var modernt och fint. Det enda negativa var TVn, den är alldeles för liten och står på skrivbordet, det matchar inte resten av det moderna hotellet. Kommer jag till Oppdal igen så bor jag garanterat här igen.

Svar från ägaren

den 11 oktober 2022

Hello Thanks a bunch for this great review! We hope to see you again soon. Best regards Michael Thomson General Manager

Läs mer
4

bodde 1 natt med 2 barn.

den 12 juli 2019, , 399mikaelal

Jättefint hotell, fint rum med 2 extra sängar för barnen (de var glada över att slippa bäddsoffa) Älskar att de fanns badkar 😊👌 Frukosten var toppen 😊 Tyvärr väldigt stökigt nattetid utanför, vakn…

Jättefint hotell, fint rum med 2 extra sängar för barnen (de var glada över att slippa bäddsoffa) Älskar att de fanns badkar 😊👌 Frukosten var toppen 😊 Tyvärr väldigt stökigt nattetid utanför, vaknade av att ett gäng överförfriskade människor grälade nedanför fönstret, om de hör till vanligheter vet jag inte. Men vi är nöjda med detta hotell 😊👌

Svar från ägaren

den 11 oktober 2022

Hello Thanks a bunch for this great review! We hope to see you again soon. Best regards Michael Thomson General Manager

Läs mer
3

Bullrigt

den 9 januari 2018, Oppdal Municipality, Norge, Curlingspelare

Mycket oljud (fest, liveband mm) på hotellet, och dessutom ganska lyhört. Kan vara en ide om receptionen meddelar innan att ljudnivån kommer att vara hög, och erbjuda rum längre ifrån oljudet i ställe…

Mycket oljud (fest, liveband mm) på hotellet, och dessutom ganska lyhört. Kan vara en ide om receptionen meddelar innan att ljudnivån kommer att vara hög, och erbjuda rum längre ifrån oljudet i stället för rakt ovanför en våning upp.

Svar från ägaren

den 11 oktober 2022

Dear Guest I am truly sorry that we did not live up to expectations, as we should. We can only get better, and I hope you will give us another try. We will make it worth your while, Kind regards, Michael Thomson General Manager

Läs mer
5

Lugnt hotell nära Dovrefjell

den 16 oktober 2017, Göteborg, Sverige, Pilgrim2010_18

En liten uppfräschning av rummen bör göras. (lite modernare) Restaurangen erbjöd bara en meny att välja 1,2 alt 3 rätter - men det är för lite i en by som inte har något mera att erbjuda en sen…

En liten uppfräschning av rummen bör göras. (lite modernare) Restaurangen erbjöd bara en meny att välja 1,2 alt 3 rätter - men det är för lite i en by som inte har något mera att erbjuda en sen kväll i oktober.. Bra frukost - fantastisk fin äggröra. Har du aldrig sett en myskoxe förrut - finns en i receptionen

Svar från ägaren

den 11 oktober 2022

Dear Guest Thank you a bunch for this amazing review! We truly appreciate you staying at Quality Hotel Skifer and we hope to see you for your next trip to Oppdal! Best regards, Michael Thomson General Manager

Läs mer
1

Inget hotell för stamkunder. Dålig mat / negativ attityd bland reception och kökspersonal

den 12 mars 2017, Oslo, Norway, ULNI

Konferanse i 6 dager. Lunchbuffèn var bra. Annars lite mat på kvällen för det man betalar för och generellt tråkig mat. Negativ attityd bland av delar i receptionen. Inte speciellt lösningsorienterade…

Konferanse i 6 dager. Lunchbuffèn var bra. Annars lite mat på kvällen för det man betalar för och generellt tråkig mat. Negativ attityd bland av delar i receptionen. Inte speciellt lösningsorienterade. Minus i övrigt mtp ingen gym på hotellet. Lyhörda rum där man vaknar av att folk pratar och går utanför dörren. Baren/loungen är mysigt med soffgrupper men sammantaget som ett sjukhem utan musik. Man önskade heller inte att premiera Nordic Choice medlemmar överhuvudtaget. Spelar ingen roll att du bor 50-60 nätter om året på Noric Choice hotell. Kommer förhoppningsvis inte tillbaka. Bortsett från skidåkning är Oppdal ett dött ställe och då förväntar mig sig lite mer av hotellet.

Svar från ägaren

den 11 oktober 2022

Dear Guest Thank you for taking the time to give us feedback. I am extremely sorry to hear that you were not satisfied with your experience at our Hotel. We have taken your comments in deep consideration and we can ensure you that we will use them to ensure that we improve for the future. I do hope that we will be able to give you a warm welcome back in the future and to give you a much better experience then what you experience during your stay. Best regards, Michael General Manager

Läs mer

Få upp till 25% rabatt!

Nej tack!

Försök igen

Få upp till 25% rabatt!
Tack för att du anmälde dig!

Snart får du ett mejl med bra erbjudanden.

3.2.8.003 26
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Välj rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskod

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.