MedlemskapMina bokningarKundservice

Jag har inte fått någon bokningsbekräftelse. Vad ska jag göra?

Det kan dröja en liten stund att få bokningsbekräftelsen. Om du har bokat via telefon eller e-post direkt genom hotellet eller Kundservice, så ska bekräftelsen komma med e-post eller sms efter att bokningen är genomförd.

Som medlem kan du se dina kommande bokningar på Min sida eller i vår app cirka 15 minuter efter slutförd bokning. Kontakta Kundservice om du har frågor eller behöver hjälp. De kan t.ex. se ifall du har angett rätt e-postadress eller skicka en ny bekräftelse om du behöver det.

Brådskar det?

Ring oss på: +46 771 666 700

Öppettider under påsk:

Fredag

Stängt

Lördag

09:00 - 14:00

Söndag

Stängt

Måndag

Stängt

Ordinarie öppettider:

Måndag - fredag

08:00 - 20:00

Lördag

09:00 - 17:00

Söndag och helgdagar

Stängt


Kontakta oss