Hur fungerar restaurangkupongerna?
Vid övernattning på Clarion Hotel®, Quality Hotel™ eller våra fristående hotell får medlemmar en digital restaurangkupong per natt. Värdet på kupongen är olika per medlemsnivå:
BLUE: 35 kr/4 EUR SILVER: 75 kr/8 EUR GOLD och PLATINUM: 125 kr/13 EUR Kupongen erhålls i appen (på hotell som inte finns tillgängliga i appen erhålls fysisk voucher i samband med incheckning). Den kan lösas in mot mat eller dryck i hotellrestaurangen (gäller ej sprit eller tobak). För att nyttja kupongen för alkohol krävs samtidigt köp av mat. På Quality Hotel® kan kupongen också användas till ett urval av mat och dryck från Petite X. Kupongen är datummärkt och gäller endast under angivet datum. De kan inte ackumuleras eller lösas in till kontanter. Det erbjuds ingen växel på bara delvis utnyttjat belopp. På Comfort Hotel® och Clarion Collection® erhålls ingen restaurangkupong.
Liknande frågor
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Innebär namnbytet från Nordic Choice till Strawberry något för mig som medlem?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Jag saknar extra poäng efter poängkampanj t.ex. dubbla eller trippla bonuspoäng eller Mastercard. Varför?
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Får jag bonuspoäng om jag har en bokning men inte checkar in?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Kan jag som medlem tjäna bonuspoäng på Monday Breakfast?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Vad är Be My Guest?
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Vad är Monday Breakfast?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Måste jag boka bord?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Vad är Red Carpet?
Hur många bonuspoäng får jag per övernattning?
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Får jag bonuspoäng på besök i hotellrestaurangen?
Hur bokar jag Be My Guest?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Öppettider under påsk:
Fredag
Stängt
Lördag
09:00 - 14:00
Söndag
Stängt
Måndag
Stängt
Ordinarie öppettider:
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss