Medlemskap

Hur fungerar restaurangkupongerna?

Vid övernattning på Clarion Hotel®, Quality Hotel™ eller våra fristående hotell får medlemmar en digital restaurangkupong per natt. Värdet på kupongen är olika per medlemsnivå:


BLUE: 35 kr/4 EUR
SILVER: 75 kr/8 EUR
GOLD och PLATINUM: 125 kr/13 EUR
Kupongen erhålls i appen (på hotell som inte finns tillgängliga i appen erhålls fysisk voucher i samband med incheckning). För Gold- och Platinum-medlemmar kan den kan lösas in mot mat eller dryck på valfri hotellrestaurang och för Blue- och Silver-medlemmar kan den lösas in på hotellet du övernattar på (gäller ej sprit eller tobak). För att nyttja kupongen för alkohol krävs samtidigt köp av mat. På Quality Hotel® kan kupongen också användas till ett urval av mat och dryck från Petite X. Kupongen är datummärkt och gäller endast under angivet datum. De kan inte ackumuleras eller lösas in till kontanter. Det erbjuds ingen växel på bara delvis utnyttjat belopp. På Comfort Hotel™ och Home Hotel erhålls ingen restaurangkupong.

Liknande frågor

Jag saknar Spenn efter en vistelse
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Kan jag boka hotellrum för Spenn?
Är det nya fördelar och möjligheter med intjäning och användning av Spenn?
När får jag en kvalificerande natt?
Kan jag konvertera mina bonuspoäng till Spenn?
Tjänar jag Spenn och kvalificerande nätter med Strawberry Mastercard?
Hur länge är mina intjänade Spenn giltiga?
Varför Spenn?
Vad händer med mina bonuspoäng?
Vem står bakom Spenn?
Kan jag tjäna bonuspoäng hos Strawberry efter 19 november 2024?
Vilka blir fördelarna med att använda Spenn-appen?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter att jag registrerat mig för Spenn?
Vad är Monday Breakfast?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Kan jag som medlem tjäna Spenn på Monday Breakfast?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Vad ska jag göra om jag saknar Spenn från en kampanj med t.ex. dubbla eller trippla Spenn eller Mastercard.
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Får jag Spenn på besök i hotellrestaurangen?
Hur får jag tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track på Strawberry Arena?
Vad är Be My Guest?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Hur uppnår jag en högre medlemsnivå?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?
Får jag Spenn om jag har en bokning men inte checkar in?
Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Måste jag ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?
Vad händer med mina insamlade Lifetime-poäng och min Lifetime-status?
Hur bokar jag Be My Guest?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Vad innebär en medlemsperiod och hur länge sträcker sig den?
Hur tar jag del av förmånerna Frys medlemsnivå och Ge bort Gold-status?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Vad är Red Carpet?
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Hur påverkas min medlemsnivå av ändringarna 19 november 2024?
Hur många Spenn får jag per hotellnatt?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?

Kontakta oss

Du är alltid välkommen att kontakta oss direkt.

Måndag - fredag:

08:00 - 20:00

Lördag:

09:00 - 17:00

Söndag och helgdagar:

Stängt

Fler kontaktalternativ