Medlemskap

Vad ska jag göra om jag saknar Spenn från en kampanj med t.ex. dubbla eller trippla Spenn eller Mastercard.

Kontrollera först så att följande villkor har uppfyllts:


  • Har det gått 24 timmar efter att ordinarie Spenn kom in?
  • Har du bokat enligt erbjudandets villkor?

Vissa erbjudanden registreras bara en gång per månad eller på ett specifikt datum, men det vanligaste är att extra Spenn kommer efter att du har checkat ut. Detta ska anges på erbjudandesidan.


Om alla villkor har uppfyllts, men dina Spenn ändå inte har kommit in, kontakta Kundservice.

Liknande frågor

Jag saknar Spenn efter en vistelse

Varför ser jag inte bokningen på Min sida?

Vad är Spenn Tillsammans?

Kan jag boka hotellrum för Spenn?

Är det nya fördelar och möjligheter med intjäning och användning av Spenn?

När får jag en kvalificerande natt?

Kan jag konvertera mina bonuspoäng till Spenn?

Tjänar jag Spenn och kvalificerande nätter med Strawberry Mastercard?

Hur länge är mina intjänade Spenn giltiga?

Vem står bakom Spenn?

Varför Spenn?

Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?

Hur blir jag medlem i Strawberry?

Kan jag tjäna bonuspoäng hos Strawberry efter 19 november 2024?

Vad händer med mina bonuspoäng?

Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter att jag registrerat mig för Spenn?

Vilka blir fördelarna med att använda Spenn-appen?

Måste jag ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?

Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?

Vad innebär en medlemsperiod och hur länge sträcker sig den?

Vad händer med mina insamlade Lifetime-poäng och min Lifetime-status?

Vad är en Superdeal?

Håll koll i mobilen

Behandling av personuppgifter

Spärra och beställa nytt kort

Kontakt

Ränta vid delbetalning

Prislista

Vilken valuta

Höjd kreditgräns

Reseförsäkring

Hur fungerar restaurangkupongerna?

Kan jag boka rum åt andra med Member Price?

Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?

Var hittar jag information om Strawberry Mastercard?

Hur ansöker jag om ett Strawberry Mastercard?

Förmåner med Strawberry Mastercard

Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?

Hur påverkas min medlemsnivå av ändringarna 19 november 2024?

När ser jag mina intjänade Spenn från Mastercard-köp?

Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?

Hur många Spenn får jag per hotellnatt?

Jag fick ett rabatterbjudande med e-post. Hur bokar jag det?

Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?

Hur uppnår jag en högre medlemsnivå?

Hur mycket är ett Spenn värt?

Hur får jag tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track på Strawberry Arena?

Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?

Får jag Spenn om jag har en bokning men inte checkar in?

Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?

Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?

Får jag Spenn på besök i hotellrestaurangen?

Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?

Kan jag och min partner dela medlemskap?

Kan jag som medlem tjäna Spenn på Monday Breakfast?

Tjänar jag som bokar Be My Guest Spenn?

Hur tar jag del av förmånerna Frys medlemsnivå och Ge bort Gold-status?

Vad är en Superdeal?

Vad händer med mina insamlade Lifetime-poäng och min Lifetime-status?

Vad innebär en medlemsperiod och hur länge sträcker sig den?

Måste jag ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?

Vad betyder det för mig som medlem att Reitan Retail går in med ägandeskap i Spenn?

Betyder samarbetet med Reitan att jag tjänar Spenn när jag handlar hos Pressbyrån eller andra Reitan-varumärken?

Betalningsförsäkring

Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?

Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?

Hur inaktiverar jag Red Carpet?

Hur aktiverar jag Red Carpet?

Vad är Red Carpet?

Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?

Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?

Hur bokar jag Be My Guest?

chat

Brådskar det?

Ring oss på: +46 771 666 700

Måndag - fredag

08:00 - 20:00

Lördag

09:00 - 17:00

Söndag och helgdagar

Stängt


Kontakta oss