Medlemskap
Tekniska problem

Just nu upplever vi tekniska störningar hos oss. Vi beklagar olägenheten men jobbar på att lösa problemet. Återkom gärna lite senare.

Vad ska jag göra om jag saknar Spenn från en kampanj med t.ex. dubbla eller trippla Spenn eller Mastercard.

Kontrollera först så att följande villkor har uppfyllts:


  • Har det gått 24 timmar efter att ordinarie Spenn kom in?
  • Har du bokat enligt erbjudandets villkor?

Vissa erbjudanden registreras bara en gång per månad eller på ett specifikt datum, men det vanligaste är att extra Spenn kommer efter att du har checkat ut. Detta ska anges på erbjudandesidan.


Om alla villkor har uppfyllts, men dina Spenn ändå inte har kommit in, kontakta Kundservice.

Liknande frågor

Jag saknar Spenn efter en vistelse

Varför ser jag inte bokningen på Min sida?

Kan jag boka hotellrum för Spenn?

Vad är Spenn Tillsammans?

Är det nya fördelar och möjligheter med intjäning och användning av Spenn?

När får jag en kvalificerande natt?

Kan jag konvertera mina bonuspoäng till Spenn?

Tjänar jag Spenn och kvalificerande nätter med Strawberry Mastercard?

Vem står bakom Spenn?

Varför Spenn?

Hur blir jag medlem i Strawberry?

Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?

Kan jag tjäna bonuspoäng hos Strawberry efter 19 november 2024?

Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter att jag registrerat mig för Spenn?

Vilka blir fördelarna med att använda Spenn-appen?

Hur länge är mina intjänade Spenn giltiga?

Vad händer med mina bonuspoäng?

Vad innebär en medlemsperiod och hur länge sträcker sig den?

Vad händer med mina insamlade Lifetime-poäng och min Lifetime-status?

Vad är en Superdeal?

Hur tar jag del av förmånerna Frys medlemsnivå och Ge bort Gold-status?

Vad är Be My Guest?

Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?

Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?

Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?

Vad kostar en Monday Breakfast?

Vad är Monday Breakfast?

Håll koll i mobilen

Behandling av personuppgifter

Spärra och beställa nytt kort

Kontakt

Ränta vid delbetalning

Prislista

Vilken valuta

Höjd kreditgräns

Reseförsäkring

Förmåner med Strawberry Mastercard

Kan jag boka rum åt andra med Member Price?

Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?

Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?

Var hittar jag information om Strawberry Mastercard?

Hur ansöker jag om ett Strawberry Mastercard?

Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?

Hur påverkas min medlemsnivå av ändringarna 19 november 2024?

När ser jag mina intjänade Spenn från Mastercard-köp?

Hur många Spenn får jag per hotellnatt?

Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?

Jag fick ett rabatterbjudande med e-post. Hur bokar jag det?

Hur uppnår jag en högre medlemsnivå?

Hur mycket är ett Spenn värt?

Hur får jag tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track på Strawberry Arena?

Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?

Får jag Spenn om jag har en bokning men inte checkar in?

Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?

Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?

Får jag Spenn på besök i hotellrestaurangen?

Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?

Kan jag och min partner dela medlemskap?

Kan jag som medlem tjäna Spenn på Monday Breakfast?

Tjänar jag som bokar Be My Guest Spenn?

Hur tar jag del av förmånerna Frys medlemsnivå och Ge bort Gold-status?

Vad är en Superdeal?

Vad händer med mina insamlade Lifetime-poäng och min Lifetime-status?

Vad innebär en medlemsperiod och hur länge sträcker sig den?

Måste jag ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?

Vad betyder det för mig som medlem att Reitan Retail går in med ägandeskap i Spenn?

Betyder samarbetet med Reitan att jag tjänar Spenn när jag handlar hos Pressbyrån eller andra Reitan-varumärken?

Betalningsförsäkring

Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?

Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?

Hur fungerar restaurangkupongerna?

Kontakta oss

Du är alltid välkommen att kontakta oss direkt.

Måndag - fredag:

08:00 - 20:00

Lördag:

09:00 - 17:00

Söndag och helgdagar:

Stängt

Fler kontaktalternativ