Vad ska jag göra om jag saknar Spenn från en kampanj med t.ex. dubbla eller trippla Spenn eller Mastercard.
Kontrollera först så att följande villkor har uppfyllts:
- Har det gått 24 timmar efter att ordinarie Spenn kom in?
- Har du bokat enligt erbjudandets villkor?
Vissa erbjudanden registreras bara en gång per månad eller på ett specifikt datum, men det vanligaste är att extra Spenn kommer efter att du har checkat ut. Detta ska anges på erbjudandesidan.
Om alla villkor har uppfyllts, men dina Spenn ändå inte har kommit in, kontakta Kundservice.
Liknande frågor
Jag saknar Spenn efter en vistelse
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Kan jag boka hotellrum för Spenn?
Vad är Spenn Tillsammans?
Är det nya fördelar och möjligheter med intjäning och användning av Spenn?
När får jag en kvalificerande natt?
Kan jag konvertera mina bonuspoäng till Spenn?
Tjänar jag Spenn och kvalificerande nätter med Strawberry Mastercard?
Hur länge är mina intjänade Spenn giltiga?
Varför Spenn?
Vad händer med mina bonuspoäng?
Vem står bakom Spenn?
Kan jag tjäna bonuspoäng hos Strawberry efter 19 november 2024?
Vilka blir fördelarna med att använda Spenn-appen?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter att jag registrerat mig för Spenn?
Vad är Monday Breakfast?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Vilken valuta
Kan jag som medlem tjäna Spenn på Monday Breakfast?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Var hittar jag information om Strawberry Mastercard?
Hur ansöker jag om ett Strawberry Mastercard?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Jag fick ett rabatterbjudande med e-post. Hur bokar jag det?
Var hittar jag information om Strawberry Mastercard?
Hur bokar jag Be My Guest?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Vad innebär en medlemsperiod och hur länge sträcker sig den?
Hur ansöker jag om ett Strawberry Mastercard?
Förmåner med Strawberry Mastercard
Hur tar jag del av förmånerna Frys medlemsnivå och Ge bort Gold-status?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Hur får jag tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track på Strawberry Arena?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Får jag Spenn om jag har en bokning men inte checkar in?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Får jag Spenn på besök i hotellrestaurangen?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Kan jag som medlem tjäna Spenn på Monday Breakfast?
Tjänar jag som bokar Be My Guest Spenn?
Hur tar jag del av förmånerna Frys medlemsnivå och Ge bort Gold-status?
Vad är en Superdeal?
Vad händer med mina insamlade Lifetime-poäng och min Lifetime-status?
Vad innebär en medlemsperiod och hur länge sträcker sig den?
Måste jag ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?
Betalningsförsäkring
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Spärra och beställa nytt kort
Betalningsförsäkring
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Reseförsäkring
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Måndag - fredag:
08:00 - 20:00
Lördag:
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar:
Stängt