!--island-Breadcrumbs:11-->
Hur avbokar jag på hemsidan?
Om du är medlem:
- Logga in och gå till Mina bokningar. Där ser du alla dina bokningar och kan avboka den som inte är aktuell längre.
Om du inte är medlem:
- Gå till Hitta din hotellbokning. Välj "Hitta en bokning" och fyll i dina bokningsuppgifter så kan du avboka vistelsen.
Observera att förbetalda bokningar inte går att avboka på hemsidan eller i appen. Kundservice kan hjälpa dig att avboka dessa, om du inte kommer att utnyttja bokningen, men tyvärr får du ingen återbetalning.
Liknande frågor
Hur ändrar jag en hotellbokning?
Jag har inte fått någon bokningsbekräftelse. Vad ska jag göra?
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Bor barn gratis på hotell?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Vilka avbokningsregler gäller?
Hur funkar bokningskoder för kurser och konferenser?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss