!--island-Breadcrumbs:11-->
Hur får jag tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track på Strawberry Arena?
Nu slipper du köa och trängas nästa gång du ska på konsert på Strawberry Arena. Du som är medlem i Strawberry och har aktiverat Red Carpet har, från och med den 12 juli, tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track – som du hittar i entré BX.
Fast Track gäller för många biljettyper, oavsett var du köpt dem. De biljetter det inte gäller för är:
- Ståplats: främre ståplats eller ståplats
- Läktare 2: Sektion 213-227 – Läktare 3: Sektion 301-340
Så här går du tillväga:
- Bli medlem i Strawberry och aktivera Red Carpet. Det är självklart gratis.
- Ladda ner Strawberry App, eller uppdatera appen till den senaste versionen. Väl inne i appen går du in på din profil och klickar på knappen "Visa Red Carpet".
Så nästa gång du ska på konsert på Strawberry Arena – leta efter den röda mattan. Psst: du hittar den i entré BX.
Liknande frågor
Jag saknar Spenn efter en vistelse
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Kan jag boka hotellrum för Spenn?
Är det nya fördelar och möjligheter med intjäning och användning av Spenn?
När får jag en kvalificerande natt?
Kan jag konvertera mina bonuspoäng till Spenn?
Tjänar jag Spenn och kvalificerande nätter med Strawberry Mastercard från 19 november 2024?
Vem står bakom Spenn?
Hur länge är mina intjänade Spenn giltiga?
Varför Spenn?
Vad händer med mina bonuspoäng?
Kan jag tjäna bonuspoäng hos Strawberry efter 19 november 2024?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter att jag registrerat mig för Spenn?
Vilka blir fördelarna med att använda Spenn-appen?
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Hur tar jag del av förmånerna Frys medlemsnivå och Ge bort Gold-status?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Vad ska jag göra om jag saknar Spenn från en kampanj med t.ex. dubbla eller trippla Spenn eller Mastercard.
Vad innebär en medlemsperiod och hur länge sträcker sig den?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Vad är Be My Guest?
Vad händer med mina insamlade Lifetime-poäng och min Lifetime-status?
Hur bokar jag Be My Guest?
Kan jag som medlem tjäna Spenn på Monday Breakfast?
Vad är Red Carpet?
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Får jag Spenn om jag har en bokning men inte checkar in?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Hur påverkas min medlemsnivå av ändringarna 19 november 2024?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Måste jag ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Vad är Monday Breakfast?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?
Får jag Spenn på besök i hotellrestaurangen?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Hur många Spenn får jag per hotellnatt?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss