!--island-Breadcrumbs:11-->
Hur får jag tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track på Strawberry Arena?
Nu slipper du köa och trängas nästa gång du ska på konsert på Strawberry Arena. Du som är medlem i Strawberry och har aktiverat Red Carpet har, från och med den 12 juli, tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track – som du hittar i entré BX.
Fast Track gäller för många biljettyper, oavsett var du köpt dem. De biljetter det inte gäller för är:
- Ståplats: främre ståplats eller ståplats
- Läktare 2: Sektion 213-227 – Läktare 3: Sektion 301-340
Så här går du tillväga:
- Bli medlem i Strawberry och aktivera Red Carpet. Det är självklart gratis.
- Ladda ner Strawberry App, eller uppdatera appen till den senaste versionen. Väl inne i appen går du in på din profil och klickar på knappen "Visa Red Carpet".
Så nästa gång du ska på konsert på Strawberry Arena – leta efter den röda mattan. Psst: du hittar den i entré BX.
Liknande frågor
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Innebär namnbytet från Nordic Choice till Strawberry något för mig som medlem?
Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter att jag registrerat mig för Spenn?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter 19 november?
Vad är fördelarna med att använda Spenn framför traditionella poäng?
Varför Spenn?
Vad händer med mina bonuspoäng?
Vem står bakom Spenn?
Vilka blir fördelarna med att använda Spenn-appen?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Vad är Be My Guest?
Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?
Vad är Red Carpet?
Får jag bonuspoäng på besök i hotellrestaurangen?
Hur många bonuspoäng får jag per övernattning?
Hur bokar jag Be My Guest?
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Vad är Monday Breakfast?
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Måste jag boka bord?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Får jag bonuspoäng om jag har en bokning men inte checkar in?
Jag saknar extra poäng efter poängkampanj t.ex. dubbla eller trippla bonuspoäng eller Mastercard. Varför?
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Kan jag som medlem tjäna bonuspoäng på Monday Breakfast?
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss