Medlemskap

Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via strawberry.se?

Ja, det kan du! Service Station är en läsplatta där du kan checka in- och ut själv eller med hjälp av hotellets personal.


Om du önskar att se din bokning i appen, behöver den vara kopplad till ditt medlemskap. Vänligen se frågan: "Varför kan jag inte se min bokning i appen?" eller kontakta vår Kundservice för hjälp.

Liknande frågor

Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?

Varför måste jag visa legitimation vid incheckning?

Vad är ett giltigt ID-kort?

Vad händer om jag har glömt att ta med giltig ID-handling?

Måste alla som bor på rummet visa legitimation?

Hur behandlar Strawberry personinformationen från ID-kontrollen?

Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?

Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?

Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?

Vilka villkor gäller för appen?

Vilka in- och utcheckningstider gäller?

Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?

Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?

Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?

Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?

Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?

Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?

Hur uppdaterar jag personlig information i appen?

Vilka språk finns appen på?

När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?

Varför hittar jag inte min bokning i appen?

Kan jag boka en bonusnatt i appen?

Hur sent kan man checka in? Behöver jag meddela om jag kommer sent?

Varför hittar jag inte min bokning i appen?

Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?

Vilka språk finns appen på?

Kontakta oss

Du är alltid välkommen att kontakta oss direkt.

Måndag - fredag:

08:00 - 20:00

Lördag:

09:00 - 17:00

Söndag och helgdagar:

Stängt

Fler kontaktalternativ