!--island-Breadcrumbs:10-->
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Detta händer när du har bokat hotellrummet via en annan kanal än webbsidan eller appen. Men oroa dig inte, bokningen är bekräftad och du kommer att få samma utmärkta service oavsett hur du bokade hotellrummet.
Liknande frågor
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via strawberry.se?
Vilka villkor gäller för appen?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Vilka språk finns appen på?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
Varför hittar jag inte min bokning i appen?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Vad kan jag använda chatten i appen till?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Kan jag boka en bonusnatt i appen?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss