Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Tyvärr inte. Om du har flera bokningar för samma dag, gjorda i ditt namn, är du varmt välkommen till receptionen för incheckning.
Liknande frågor
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Varför måste jag visa legitimation vid incheckning?
Vad är ett giltigt ID-kort?
Vad händer om jag har glömt att ta med giltig ID-handling?
Måste alla som bor på rummet visa legitimation?
Hur behandlar Strawberry personinformationen från ID-kontrollen?
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via strawberry.se?
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Vilka villkor gäller för appen?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
Vilka språk finns appen på?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Varför hittar jag inte min bokning i appen?
Hur sent kan man checka in? Behöver jag meddela om jag kommer sent?
Kan jag boka en bonusnatt i appen?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Hur sent kan man checka in? Behöver jag meddela om jag kommer sent?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Varför hittar jag inte min bokning i appen?
Vilka språk finns appen på?
Måndag - fredag:
08:00 - 20:00
Lördag:
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar:
Stängt