!--island-Breadcrumbs:11-->
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Detta händer när du har bokat hotellrummet via en annan kanal än webbsidan eller appen. Men oroa dig inte, bokningen är bekräftad och du kommer att få samma utmärkta service oavsett hur du bokade hotellrummet.
Liknande frågor
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via strawberry.se?
Vilka villkor gäller för appen?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Kan jag boka en bonusnatt i appen?
Vilka språk finns appen på?
Varför hittar jag inte min bokning i appen?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Vad kan jag använda chatten i appen till?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss