MedlemskapMina bokningarKundservice
Bokningsbekräftelser

Just nu har vi problem med utskick av bokningsbekräftelser via mejl. Har du genomfört en bokning och ser en bekräftelse har du bokat rummet. Är du medlem och bokade i inloggat läge så ser du bokningen under Min sida.

Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?

Vi jobbar hårt för att migrera alla hotell till ett system som stödjer appen. Dessvärre är det några hotell som inte är kompatibla än och därför inte syns i appen, även om du har en bokning. Detta gäller:

  • Quality Hotel™ Maritim
  • Copperhill Mountain Lodge
  • GLO Hotel Art
  • Klaus K Hotel
  • GLO Hotel Kluuvi
  • GLO Hotel Airport
  • GLO Hotel Sello
  • Comfort Hotel® LT
  • Funken Lodge
  • Farris Bad
  • Yasuragi
  • Hotel St. George
  • Clarion Collection® Hotel Bristol
  • Quality Hotel™ Vänersborg
  • Icehotel
  • Sommerro
  • Lily Country Club

Brådskar det?

Ring oss på: +46 771 666 700

Måndag - fredag

08:00 - 20:00

Lördag

09:00 - 17:00

Söndag och helgdagar

Stängt


Kontakta oss