!--island-Breadcrumbs:11-->
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Vi jobbar hårt för att migrera alla hotell till ett system som stödjer appen. Dessvärre är det några hotell som inte är kompatibla än och därför inte syns i appen, även om du har en bokning. Detta gäller:
- Comfort Hotel® LT
- Copperhill Mountain Lodge
- Farris Bad
- Funken Lodge
- Icehotel
- Yasuragi
Liknande frågor
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via strawberry.se?
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Vilka villkor gäller för appen?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Kan jag boka en bonusnatt i appen?
Vilka språk finns appen på?
Varför hittar jag inte min bokning i appen?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Vad kan jag använda chatten i appen till?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss