!--island-Breadcrumbs:11-->
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Av säkerhetsskäl har vi lagt till en multifaktorautentisering (tvåstegsverifiering) vid inloggning på hemsidan och i appen. Detta för att få en säkrare inloggningsprocess och minska risken för bedrägeri.
Liknande frågor
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Vilka blir fördelarna med att använda Spenn-appen?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Innebär namnbytet från Nordic Choice till Strawberry något för mig som medlem?
Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter 19 november?
Vad är fördelarna med att använda Spenn framför traditionella poäng?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Vem står bakom Spenn?
Vad händer med mina bonuspoäng?
Varför Spenn?
Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter att jag registrerat mig för Spenn?
Jag saknar extra poäng efter poängkampanj t.ex. dubbla eller trippla bonuspoäng eller Mastercard. Varför?
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Måste jag boka bord?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Kan jag som medlem tjäna bonuspoäng på Monday Breakfast?
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Vad är Monday Breakfast?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Hur får jag tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track på Strawberry Arena?
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Vad är Be My Guest?
Vad är Red Carpet?
Får jag bonuspoäng på besök i hotellrestaurangen?
Hur många bonuspoäng får jag per övernattning?
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Hur bokar jag Be My Guest?
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Får jag bonuspoäng om jag har en bokning men inte checkar in?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss