Medlemskap

Hur inaktiverar jag Red Carpet?

Om du inte längre vill ta del av Red Carpet kan du gå till Min sida. Under Inställningar hittar du Samtycken och där kan du inaktivera Red Carpet.


I mejlet som du har fått med Red Carpet-information finns en länk längst ner. Klicka på Hantera dina samtycken så kan du inaktivera Red Carpet även där.

Liknande frågor

Jag saknar Spenn efter en vistelse

Varför ser jag inte bokningen på Min sida?

Kan jag boka hotellrum för Spenn?

Är det nya fördelar och möjligheter med intjäning och användning av Spenn?

När får jag en kvalificerande natt?

Kan jag konvertera mina bonuspoäng till Spenn?

Tjänar jag Spenn och kvalificerande nätter med Strawberry Mastercard?

Hur länge är mina intjänade Spenn giltiga?

Vem står bakom Spenn?

Varför Spenn?

Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?

Hur blir jag medlem i Strawberry?

Kan jag tjäna bonuspoäng hos Strawberry efter 19 november 2024?

Vad händer med mina bonuspoäng?

Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter att jag registrerat mig för Spenn?

Vilka blir fördelarna med att använda Spenn-appen?

Måste jag ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?

Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?

Vad innebär en medlemsperiod och hur länge sträcker sig den?

Vad händer med mina insamlade Lifetime-poäng och min Lifetime-status?

Hur fungerar restaurangkupongerna?

Kan jag boka rum åt andra med Member Price?

Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?

Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?

Hur påverkas min medlemsnivå av ändringarna 19 november 2024?

Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?

Hur många Spenn får jag per hotellnatt?

Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?

Hur uppnår jag en högre medlemsnivå?

Hur får jag tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track på Strawberry Arena?

Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?

Får jag Spenn om jag har en bokning men inte checkar in?

Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?

Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?

Vad ska jag göra om jag saknar Spenn från en kampanj med t.ex. dubbla eller trippla Spenn eller Mastercard.

Får jag Spenn på besök i hotellrestaurangen?

Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?

Kan jag och min partner dela medlemskap?

Kan jag som medlem tjäna Spenn på Monday Breakfast?

Hur tar jag del av förmånerna Frys medlemsnivå och Ge bort Gold-status?

Vad händer med mina insamlade Lifetime-poäng och min Lifetime-status?

Vad innebär en medlemsperiod och hur länge sträcker sig den?

Måste jag ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?

Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?

Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?

Hur aktiverar jag Red Carpet?

Vad är Red Carpet?

Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?

Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?

Hur bokar jag Be My Guest?

chat

Brådskar det?

Ring oss på: +46 771 666 700

Måndag - fredag

08:00 - 20:00

Lördag

09:00 - 17:00

Söndag och helgdagar

Stängt


Kontakta oss