Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
De flesta ser oss som ett hotellföretag, men vi erbjuder allt från små upplevelser som kryddar vardagen till “once in a lifetime”-upplevelser. Namnet Strawberry symboliserar vår grundare Petter Stordalens affärsfilosofi om att inte nöja sig, utan snarare kämpa för förändring och ständig utveckling. Tillväxt har alltid funnits i företagets DNA, och för att kunna fortsätta i samma takt som de senaste åren, behöver vi helt enkelt utveckla och utmana oss själva. Med det sagt är Strawberry ett namn som sticker ut - något som är perfekt för en rebell med ett varmt bultande hjärta. Vem är den rebellen? Jo det är, och har alltid varit, vi!
Liknande frågor
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Innebär namnbytet från Nordic Choice till Strawberry något för mig som medlem?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Kan jag som medlem tjäna bonuspoäng på Monday Breakfast?
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Vad är Be My Guest?
Vad är Red Carpet?
Får jag bonuspoäng på besök i hotellrestaurangen?
Hur många bonuspoäng får jag per övernattning?
Hur bokar jag Be My Guest?
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Hur får jag tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track på Strawberry Arena?
Vad är Monday Breakfast?
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Måste jag boka bord?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Får jag bonuspoäng om jag har en bokning men inte checkar in?
Jag saknar extra poäng efter poängkampanj t.ex. dubbla eller trippla bonuspoäng eller Mastercard. Varför?
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss