När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Kupongen levereras i appen efter incheckning, när du bor på ett av de många hotell som finns tillgängliga i appen. Du hittar kupongen på sidan för din aktuella bokning. Om du bor på ett hotell som inte finns i appen får du i stället en fysisk kupong vid incheckning. En kupong aktiveras för varje natt som du bor på hotellet. Oanvända kuponger utgår och försvinner från appen under natten. Det går inte att spara kuponger och använda flera på samma gång. För Apple-telefoner krävs minst iOS13 och iPhone 6 eller en nyare modell för att appen ska fungera.
Liknande frågor
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via strawberry.se?
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Vilka villkor gäller för appen?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Kan jag boka en bonusnatt i appen?
Vilka språk finns appen på?
Varför hittar jag inte min bokning i appen?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Vad kan jag använda chatten i appen till?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss