!--island-Breadcrumbs:11-->
Varför hittar jag inte min bokning i appen?
Saknas en bokning? Det kan ta upp till en timme från att bokningen gjordes tills den syns i appen. Har du väntat längre? Om din bokning inte syns i appen kan det bero på flera saker:
- Bokningar som gjorts via online-resebyråer (som Booking.com, Hotels.com eller Expedia) har ingen koppling till ditt medlemsnummer och syns därför inte i appen.
- Bokningar som gjorts utan att du varit inloggad syns inte i appen. Samma sak gäller om Kundservice eller hotellet har gjort bokningen åt dig och du inte har gett dem ditt medlemsnummer.
- Hotellet är ännu inte tillgängligt i appen. Vi jobbar hårt för att flytta alla hotell till ett system som stödjer appen, men än saknas några hotell.
Du kan numera lägga till bokningar som saknas genom att gå till fliken "Mina vistelser" och välja "Lägg till saknad bokning". Kundservice kan också hjälpa dig, om du vill.
Liknande frågor
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via strawberry.se?
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Vilka villkor gäller för appen?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
Vilka språk finns appen på?
Kan jag boka en bonusnatt i appen?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Vad kan jag använda chatten i appen till?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss