Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
På Min sida eller i appen kan du bara se bokningar som har gjorts när du varit inloggad på webbsidan eller i appen. Bokningar som gjorts när du varit utloggad, som gjorts per telefon eller via andra bokningstjänster registreras inte på din profil.
Det kan också vara så att just det hotellet inte går att se bland dina bokningar. Några hotell har system som inte är kompatibla med bokningsöversikten, därför syns de inte. Vi jobbar på för att lösa detta. Här kan du se en lista över vilka hotell det gäller.
Men oroa dig inte, så länge du har fått en bokningsbekräftelse så har du en bokning.
Liknande frågor
Hur avbokar jag på hemsidan?
Hur ändrar jag en hotellbokning?
Jag har inte fått någon bokningsbekräftelse. Vad ska jag göra?
Kan jag boka hotellrum för Spenn?
Vad är fördelarna med att använda Spenn framför traditionella poäng?
När får jag en kvalificerande natt?
Kan jag konvertera mina bonuspoäng till Spenn?
Tjänar jag Spenn och kvalificerande nätter med Strawberry Mastercard från 19 november 2024?
Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter att jag registrerat mig för Spenn?
Hur länge är mina intjänade Spenn giltiga?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter 19 november?
Vilka blir fördelarna med att använda Spenn-appen?
Vad händer med mina bonuspoäng?
Varför Spenn?
Vem står bakom Spenn?
Innebär namnbytet från Nordic Choice till Strawberry något för mig som medlem?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Vad är Be My Guest?
Får jag bonuspoäng på besök i hotellrestaurangen?
Hur många bonuspoäng får jag per övernattning?
Hur bokar jag Be My Guest?
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Vad är Red Carpet?
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Vilka avbokningsregler gäller?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Hur funkar bokningskoder för kurser och konferenser?
Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?
Hur får jag tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track på Strawberry Arena?
Vad är Monday Breakfast?
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Måste jag boka bord?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Får jag bonuspoäng om jag har en bokning men inte checkar in?
Jag saknar extra poäng efter poängkampanj t.ex. dubbla eller trippla bonuspoäng eller Mastercard. Varför?
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Kan jag som medlem tjäna bonuspoäng på Monday Breakfast?
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Bor barn gratis på hotell?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss