Medlemskap

Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?

Nej, du får inga förmåner och tjänar inga kvalificerande nätter eller Spenn när du bokar hotellrum på dessa sajter.

Liknande frågor

Hur bokar jag hotellrum med bonuspoäng?

Jag saknar Spenn efter en vistelse

Varför ser jag inte bokningen på Min sida?

Vilka villkor gäller för appen?

Försöker du boka en bonusnatt?

Kan jag boka hotellrum för Spenn?

Är det nya fördelar och möjligheter med intjäning och användning av Spenn?

När får jag en kvalificerande natt?

Kan jag konvertera mina bonuspoäng till Spenn?

Tjänar jag Spenn och kvalificerande nätter med Strawberry Mastercard?

Hur länge är mina intjänade Spenn giltiga?

Vem står bakom Spenn?

Hur blir jag medlem i Strawberry?

Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?

Varför Spenn?

Vilka blir fördelarna med att använda Spenn-appen?

Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter att jag registrerat mig för Spenn?

Kan jag tjäna bonuspoäng hos Strawberry efter 19 november 2024?

Vad händer med mina bonuspoäng?

Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?

Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?

Vad kostar en Monday Breakfast?

Vad är Monday Breakfast?

Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?

Kan jag boka rum åt andra med Member Price?

Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?

Hur följer ni GDPR och var kan jag läsa om hur ni hanterar mina personuppgifter?

Vilka villkor gäller för mig som använder hemsidan och/eller appen?

Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?

Hur fungerar restaurangkupongerna?

Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?

Hur många Spenn får jag per hotellnatt?

Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?

Får jag Spenn om jag har en bokning men inte checkar in?

Är det åldersgräns för att få bo på hotell?

Vilka avbokningsregler gäller?

Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?

Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?

Vad ska jag göra om jag saknar Spenn från en kampanj med t.ex. dubbla eller trippla Spenn eller Mastercard.

Får jag Spenn på besök i hotellrestaurangen?

Kan jag och min partner dela medlemskap?

Vilka villkor gäller för digitala presentkort?

Hur får jag tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track på Strawberry Arena?

Kan jag som medlem tjäna Spenn på Monday Breakfast?

Hur tar jag del av förmånerna Frys medlemsnivå och Ge bort Gold-status?

Hur påverkas min medlemsnivå av ändringarna 19 november 2024?

Vad händer med mina insamlade Lifetime-poäng och min Lifetime-status?

Vad innebär en medlemsperiod och hur länge sträcker sig den?

Måste jag ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?

Hur uppnår jag en högre medlemsnivå?

Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?

Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?

Hur inaktiverar jag Red Carpet?

Hur aktiverar jag Red Carpet?

Vad är Red Carpet?

Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?

Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?

Hur bokar jag Be My Guest?

Vad är Be My Guest?

Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?

chat

Brådskar det?

Ring oss på: +46 771 666 700

Måndag - fredag

08:00 - 20:00

Lördag

09:00 - 17:00

Söndag och helgdagar

Stängt


Kontakta oss