!--island-Breadcrumbs:11-->
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Gå till fliken "Bonuspoäng" i appen. Där hittar du hittar all information medlemsperioder och bonuspoäng. Där kan du se när din medlemsperiod tar slut, tidigare medlemsperioder, hur många poäng som går ut vid en viss tidpunkt, vilka bonustransaktioner som gjorts och och hur många poäng du har tjänat.
Liknande frågor
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via strawberry.se?
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Vilka villkor gäller för appen?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Innebär namnbytet från Nordic Choice till Strawberry något för mig som medlem?
Kan jag som medlem tjäna bonuspoäng på Monday Breakfast?
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Vad är Be My Guest?
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
Vad är Red Carpet?
Får jag bonuspoäng på besök i hotellrestaurangen?
Hur många bonuspoäng får jag per övernattning?
Vilka språk finns appen på?
Hur bokar jag Be My Guest?
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Kan jag boka en bonusnatt i appen?
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Varför hittar jag inte min bokning i appen?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Hur får jag tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track på Strawberry Arena?
Vad är Monday Breakfast?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Måste jag boka bord?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Får jag bonuspoäng om jag har en bokning men inte checkar in?
Jag saknar extra poäng efter poängkampanj t.ex. dubbla eller trippla bonuspoäng eller Mastercard. Varför?
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Vad kan jag använda chatten i appen till?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss